Kontakt
BMI Polska sp. z o.o.
ul. Wschodnia 26,
45-449 Opole
NIP: 734-001-81-78
Do rejestracji gwarancji potrzebne będą:
Przed rejestracją warto mieć na uwadze następujące rzeczy:
Podaj produkty, które chcesz zarejestrować – indywidualnie, lub w Systemie. Do każdego produktu musisz wskazać jego nazwę oraz detale faktury, na której został zakupiony. Produkty zostaną przedstawione na liście wyboru – System pozwoli na wybór tylko tych produktów, które zna. Jeżeli produktu nie ma na żadnej z list – nie jest objęty gwarancją w tym rozwiązaniu.
System na podstawie wprowadzonych wyborów samoczynnie zaproponuje okresy gwarancyjne – na pojedyncze produkty lub całe Systemy. Gwarancje Systemowe zostaną zaproponowane tylko po rozpoznaniu wszystkich produktów składowych Systemu.
Produkt może zostać zarejestrowany w ciągu maksymalnie 90 dni od daty jego zakupu (decyduje data ostatniej faktury za towar) – z zastrzeżeniem, że między datą wystawienia pierwszego dowodu zakupu a datą wystawienia ostatniego dowodu zakupu nie może upłynąć więcej niż 6 miesięcy.
Podaj dane osoby (lub firmy), która będzie beneficjentem tej gwarancji. Beneficjentem może być wykonawca w imieniu inwestora lub własnym, lub też inwestor docelowy.
W następnym kroku należy podać dane inwestycji, na której zainstalowano – lub zostaną zainstalowane – wprowadzone produkty. Roszczeniom reklamacyjnym podlegają tylko produkty BMI zainstalowane na inwestycji zgodnie ze sztuką dekarską oraz Zasadami Udzielnia Gwarancji.
Sprawdź jeszcze dane, które zostały podane. Po kliknięciu przycisku 'Zarejestruj' nie będzie już możliwości ich zmiany!
Na końcu potwierdź jeszcze znajomość Zasad Udzielania Gwarancji Icopal i Polityki Prywatności, i akceptację ich treści.
Po rejestracji, na adres e-mail podany w Kroku 2 wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji wraz z Kartą Gwarancyjną i dokumentami obowiązującymi na moment rejestracji w Systemie. Dokumenty należy wydrukować i przechowywać wraz z dowodem zakupu – ich okazanie będzie częścią procedury gwarancyjnej.